Kontakt

• zakonczenie14_1.jpg

..."LATO CZEKA"...

2014-07-04 00:19

27-go czerwca 2014 r. to data szczególnie wyczekiwana przez uczniów - zakończenie kolejnego roku szkolnego. W naszej szkole pożegnaliśmy go nagrodami, dyplomami oraz świadectwami.
    Dyrektor - p. Andrzej Lach przypomniał wszystkim tegoroczne edukacyjne "wzloty", ale nie zapomniał również o "upadkach" (ku przestrodze na przyszły rok).

• plakat.jpg

NABÓR 2014/2015

2014-06-30 00:00

TECHNIKUM 4 - LETNIE KSZTAŁCĄCE W ZAWODACH:

TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH

TECHNIK HOTELARSTWA - NOWOŚĆ

ZASADNICZA SZKOŁA ZAWODOWA (WIELOZAWODOWA)

• kapieliska-w-olsztynie.jpg

MAZURY, CUD NATURY!!!

2014-06-23 09:33

Czekamy na wakacje, w czasie których, uczniowie klasy II i III technikum naszej szkoły odbędą praktykę zawodową w renomowanym czterogwiazdkowym hotelu nad jeziorem Żbik koło Olsztyna. Poznamy tam tajniki kuchni regionalnej, posmakujemy węgorza lub innych specjałów. Po pracy będziemy wypoczywać na pobliskiej plaży przy hotelu. Jadą z nami nasi nauczyciele, możemy być o wszystko spokojni.

• zsz14_1.jpg

SZCZĘŚLIWEJ DROGI JUŻ CZAS

2014-06-14 12:46

Choć był to piątek 13-go czerwca, to jednak dla uczniów kl. III ZSZ okazał się wcale nie pechowy. Z uczniów stali się absolwentami naszej szkoły. Tradycyjnie rozpoczęliśmy odśpiewaniem hymnu państwowego, następnie gościnnie wystąpiła uczennica tęgoborskiego gimnazjum, skrzypaczka - Ewa Ptak. Przemówienie Dyrektora - p. Andrzeja Lacha, rozdanie nagród, wyróżnień i świadectw ukończenia szkoły oraz słowa pożegnania skierowane do klasy przez wychowawczynię p. Izabelę Słomkę zakończyły część oficjalną uroczystości. Ze strony młodzieży pożegnały klasę III ZSZ przedstawicielki klas: II ZSZ Gabriela Maziarz i III TK Anna Cisowska krótkim montażem słowno- muzycznym.

• carving_149.jpg

KURS CARVINGU

2014-06-12 22:26

Zdobywamy kolejne kwalifikacje i nabywamy nowe umiejętności!
    Kursy, kursy, kursy... Odbyliśmy już kurs barmański i kelnerski a na przełomie maja i czerwca 20 uczniów brało udział w kursie carvingu.
    Carving w krajach azjatycki znany jest już od co najmniej kilkuset lat. Według najbardziej popularnej teorii wywodzi się on z Tajlandii. Carving jest tradycyjnym elementem tajskiego święta Loy Krathong i jest uznawany za dziedzictwo narodowe Tajlandii.

• koncert14_1.jpg

KONCERT FORTEPIANOWY

2014-06-12 12:33

Nasza uczennica Agata Podchorodziecka z II technikum zaprosiła nas na swój koncert fortepianowy, który odbył się w limanowskiej Szkole Muzycznej. Etiudy, sonaty i ballady w wykonaniu Agaty brzmiały niezwykle przejmująco i były jak balsam dla naszych niespokojnych dusz.
    Dziękujemy za zaproszenie, gratulujemy talentu i życzymy samych sukcesów w dalszej edukacji muzycznej.

• rajd_papieski_14_1.jpg

RAJD PAPIESKI

2014-05-27 12:41

21 maja wzięliśmy udział, jak co roku, w V Powiatowym Rajdzie Szkół im. Jana Pawła II. Wyruszyliśmy, wraz z młodzieżą innych szkół, z Krynicy, spod pomnika Jana Kiepury. Pogoda, mimo obaw, dopisała, choć na szlaku, wiodącym przez Przełęcz Krzyżową i Górę Krzyżową, widać było ślady zeszłotygodniowych nawałnic, a wędrówkę utrudniały powalone na leśną ścieżkę drzewa. Po powrocie do miasta odwiedziliśmy też, tradycyjnie, figurę Matki Boskiej Królowej Krynickich Zdrojów na Górze Parkowej, gdzie pod tablicą poświęconą Janowi Pawłowi II zapaliliśmy pamiątkowe znicze.

• DSC_0894[1].jpg

II MIEJSCE W MAŁOPOLSCE W TURNIEJU MOTORYZACYJNYM

2014-05-23 05:54

19 maja 2014 r. w Małopolskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Nowym Sączu odbyły się eliminacje Wojewódzkiego Ogólnopolskiego Młodzieżowego Turnieju Motoryzacyjnego dla szkół ponadgimnazjalnych województwa małopolskiego. Dwanaście trzyosobowych drużyn zmierzyło się w sześciu konkurencjach:

- znajomość przepisów ruchu drogowego,
    - sprawdzian wiadomości z historii motoryzacji,
    - umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
    - przygotowanie pojazdu do jazdy,
    - oraz jazdy sprawnościowej motorowerem.

• niemcy_14_1.jpg

Z TĘGOBORZY DO TURYNGII

2014-05-19 23:07

W dniach od 4 maja do 10 maja br. nasza uczennica technikum Ania Cisowska brała udział w wyjeździe studyjnym do Turyngii (Niemcy) w ramach projektu "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce".

Wyjazd został zorganizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. Przedstawiciele z różnych szkół z Małopolski, biorących udział w projekcie wraz z tłumaczami i opiekunami wyjechali pogłębić swoja wiedzę zawodową oraz poznawać warunki pracy, nauki i uczniów szkół zawodowych w Turyngii.

• jaskiniowcy_14_10.jpg

NASZA TATRZAŃSKA ZABAWA W GROTOŁAZÓW

2014-05-13 14:02

Najczęściej wycieczka do Doliny Kościeliskiej przebiega według utartego schematu - przejście Doliną wzdłuż ruchliwego jak Krupówki szlaku, chwila odpoczynku w schronisku na Hali Ornak i powrót do punktu wyjścia czyli do Kir.
    My spacer po Dolinie rozpoczęliśmy od wizyty w Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach, które Jan Paweł II osobiście poświęcił w czerwcu 1997 roku i które jest wotum wdzięczności za cudowne ocalenie jego życia, po zamachu 13 maja 1981 roku.
    Mając zapewnioną przychylność niebios, z Kir ruszyliśmy wzdłuż Kościeliskiego Potoku w górę Doliny. Po obu stronach doliny widać było połamane przez halny drzewa. Ogrom zniszczeń w drzewostanie był porównywalny z tym, który zobaczyliśmy na poprzednim wypadzie w Dolinie Chochołowskiej.